2: reflect en/of redo


Kies één van de presentaties van vorige les, een resultaat dat je heel goed vindt of heel zwak vindt, of iets daartussen in. Schrijf hierover een recensie of maak hiervan een redesign, of iets daartussen in. Dit presenteer je in volgende les. (Als je puur een geschreven recensie hebt, lees je deze dus voor. Maar een recensie mag ook beeld bevatten, vanzelfsprekend).
Deze opdracht doe je alleen, dus niet met je tweetal. Vraag al het materiaal van de auteurs, dus hun presentatie en ze hebben vast ook schetsen en dergelijke. En stel hen eventueel vragen, ze moeten volledige medewerking verlenen. Hou je niet in bij de uitvoering, niet in de recensie en niet in de redo, stevige kritiek/aanpassing is welkom.
Presenteren op donderdag 1 december, de hele dag. Je hoeft er niet de hele dag bij te zijn, je kunt tussendoor in en uitlopen, maar volg minstens tien presentaties. Erik zorgt voor een lijst met tijden, geef daarop aan wat je gaat recenseren/redesignen, zodat de makers dat weten. Als er meer mensen hetzelfde onderwerp doen is dat geen probleem.

0 comments:

Een reactie posten

 

ACD 1st Year NL

ACD 1st Year E